Rejstřík výrazů
Smlouva - právní dokument v obecném slova smyslu
Úkoly - vznikají vždy v souvislosti s konkrétní smlouvou
Adresář - jedná se o adresář smluvních stran, které jsou uloženy v systému (nezaměňovat s Kontakty v obecném slova smyslu)
Smluvní strana - právnická osoba - jedná se většinou o s.r.o., a.s. a podobně, právnická osoba je identifikovatelná přes IČ, není-li ze zahraničí.
Smluvní strana - fyzická osoba podnikající - jedná se o osobu, která je identifikovatelná přes IČO.
Smluvní strana - provozovna - provozovna se váže k podnikajícímu subjektu, její IČO náleží subjektu, vyznačuje se jinou adresou.
Smluvní strana - fyzická osoba - je osoba identifikovatelná dle data narození a místa trvalého bydliště.
ARES - aplikace ministerstva financí ČR pro získání informací z registrů ekonomických subjektů
Hlavní právník - role - je uživatel, člen společnosti, pro kterou je systém provozován, který disponuje nejvyššími právy v systému. Hlavní právník může být jen jeden a nelze jej zrušit, pouze nahradit.
Právník - role - je uživatel, s druhými nejvyššími právy v systému, zpravidla člen právního oddělení společnosti, pro kterou je systém provozován. Uživatel s touto rolí může být zrušen, ale zela výjimečně, většinou se jedná o výměnu.
Právník - podrobnost smlouvy - je osoba, zadána v detailu smlouvy, která vytvořila smlouvu či dokument, může se jednat o interního uživatel systému, nebo externistu.
Zadavatel úkolu - je vždy uživatel systému, který patří do společnosti, pro kterou je systém provozován, většinou hlavní právník, nebo právník.
Řešitel úkolu - je uživatel, jemuž náleží řešení úkolu, většinou se jedná o osobo zodpovědnou, nebo uživatele systému, který patří do společnosti, pro kterou je systém provozován.
Odpovědná osoba - je uživatel systému, který je příslušný dle rolí definovaných systémem, zejména příslušností ke skupině, který má právo nahlížet a může měnit jediný stav, a to změnu úkolu za hotový u jemu zadaného úkolu.
Člen společnosti - je uživatel, který má osobní firemní účet, zřizovaný společností, prot kterou je systém EDA provozován. Člen společnosti má přihlašovací údaje do domény spravované přes Google nebo Microsoft společnosti, pro kterou je systém provozován.
Notifikace - je upozornění na úkol, či smlovu nebo změnu stavu. V tomto systému jsou většinou upozorňováni - Hlavní právník, právník, Odpovědná osoba. Upozorňuje se na nového uživatele, kterému je třeba přiřadit práva, na expirující smlouvy nebo smlouvy, u nichž je zadáno, že na jejich expiraci má být s předstihem upozorněno, nebo na úkoly, u kterých je zadáno, že na ně má být upozorněno. Způsob notifikace je buď e-mailem, nebo zvýrazněním v systému.
Uživatel - je jakákoli osoba, která má přístupové údaje prostřednictvím služby Google nebo Microsoft k doménám spravovaným a schváleným společností, pro kterou je systém provozován.
Skupina - je administrátorsky definovaná entita, která zohledňuje příslušnost k nějaké společnosti, nebo společnostem, profesním úkonům, dle typu smluvních listin a tak podobně.
Administrace - je zadávání jedinečných argumentů do systému, ke kterým je povinován jen Hlavní právník a právník - administrují se - uživatelé, skupiny, typy listin, tagy (štítky).